Finanční správa


Obsahuje:

  • konzultace nemovitostí a příprava dlouhodobých plánů údržby objektů a venkovních ploch
  • pravidelný finanční a technický reporting
  • pravidelná komunikace s majitelem objektu
  • vyúčtování vedlejších nákladů
  • správa nájemců, pravidelná komunikace s nájemci dle předem dohodnutého rozsahu vedení agendy dlužníků dle dodané, nebo aktuální interní směrnice aktivní
  • obhájení výsledků vyúčtování s nájemci
  • příprava rozpočtů – náklady
  • příprava rozpočtů – příjmy
  • roční a pololetní porovnání skutečných nákladů s rozpočtem včetně návrhů potřebných nápravných řešení účetnictví nemovitosti
  • pravidelná kontrola nákladů
  • komunikace a spolupráce s právními zástupci majitele objektu
  • jednání s úřady státní správy a jinými orgány dle poskytnuté plné moci
  • návrhy na investice
  • vypracování provozních rozpočtů
  • konzultace a audity provozních rozpočtů
  • audit / redukce / optimalizace provozních nákladů