Obsahuje:
- konzultace nemovitostí a příprava dlouhodobých plánů údržby objektů a venkovních ploch
- pravidelný finanční a technický reporting
- pravidelná komunikace s majitelem objektu
- vyúčtování vedlejších nákladů
- správa nájemců, pravidelná komunikace s nájemci dle předem dohodnutého rozsahu vedení agendy dlužníků dle dodané, nebo aktuální interní směrnice aktivní
- obhájení výsledků vyúčtování s nájemci
- příprava rozpočtů – náklady
- příprava rozpočtů – příjmy
- roční a pololetní porovnání skutečných nákladů s rozpočtem včetně návrhů potřebných nápravných řešení účetnictví nemovitosti
- pravidelná kontrola nákladů
- komunikace a spolupráce s právními zástupci majitele objektu
- jednání s úřady státní správy a jinými orgány dle poskytnuté plné moci
- návrhy na investice
- vypracování provozních rozpočtů
- konzultace a audity provozních rozpočtů
- audit / redukce / optimalizace provozních nákladů